Ապրիլ ամսվա ուսուցման ամփոփում

Գարուն. Վահան Տերյան. Այսօր գարնան ...

Ապրիլ ամիսը նույնպես աշխատեցինք առցանց: Ապրիլը ևս հագեցած էր և՛ ուսուցողական նախագծերով, և՛ առաջադրանքներով, և՛ ընտանեկան նախագծերով։  Կատարեցինք ընտանեկան նախագծեր, որոնք ավելի քան հետաքրքիր էին: Կարծում եմ հեռավար ուսուցումը արդյունավետ է և մեզ մոտ ստացվում է: Այժմ կներկայացնեմ ապրիլ ամսվա ընթացքում իմ կատարած առաջադրանքները:

Այստեղ իմ առաջադրանքներն են`

Հեռավար-առցանց ուսուցում 1-14 ամփոփում Հեռավար-առցանց ուսուցում 14-24 ամփոփում

Այս ամիս նաև շատ հետաքրքիր ընտանեկան նախագծեր ենք կատարել՝ Պատրաստում ենք մրգային աղցան Ներկում ենք զատկի ձու

Մենք նաև ունենք ինքնակրթության բաժին,որտեղ յուրաքանչյուրս ընտրել ենք Դպիր ամսագրի մեր հոդվածների ընտրանին՝

Ինքնակրթություն, հոդվածների իմ ընտրանին

Նաև կատարել եմ մասնագիտական էսքիզներ` Էսքիզ ուլունքներով Դասական ոճի էսքիզներ Հայկական տարազներ

Ապրիլի 24-ին Եղեռնի զոհերի հիշատակին ընտանիքով կազմակերպեցինք ծառատունկ

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы